2009 modasından örnekler

on 20090105

Füme tonları ve beyaz, bu yazın öne çıkan renkleri.

Kısa sevenlere müjde: Bu yaz boylar kısalıyor ve mini minicik şortlar, geçen yıl diz boyu elbiselere kaptırdığı hâkimiyetini geri kazanıyor.İşte 2009 yaz modasından örnekler

Yaz alışverişi için henüz erken diyenlerdenseniz, size tavsiyemiz bir kez daha düşünmeniz... Çünkü markalar 2009 yaz koleksiyonlarını çoktan hazırladılar, hatta 2010 kışını bile neredeyse tamamladılar. Bu yaz da her yaz olduğu gibi beyaz başrolde olacak. Şık ama bir o kadar da sade kıyafetlerin ön planda olduğu 2009 yazına ise miniler ve çiçek desenleri damgasını vuracak. Birçok marka arka arkaya düzenlediği defilelerle yaz koleksiyonlarını görücüye çıkardı. İtalyan Moda Markası United Colors of Benetton da bunlardan biri.

Minimalist çizgisiyle dikkat çeken marka, fast food giyime karşı oluşuyla fark yaratıyor. Her yıl onlarca koleksiyon hazırlamak yerine, az ama öz kıyafetlerle tüketicinin karşısına çıkan markanın yaz koleksiyonunda miniler ve pastel renkler ön planda. Daha çok yıllara meydan okuyan klasik kesimleri, düz tişörtleri ve rengârenk kaşmir kazaklarıyla akıllarda yer eden marka, 2009 yazında zincirlerini kırmış ve çok daha iddialı bir koleksiyon hazırlamış.

BOYLAR KISALIYOR
Geçtiğimiz yıl etek boylarında dize kadar uzamıştı ve seksilik, yerini bohemliğe ve romantikliğe bırakmıştı. Bu yaz ise hem uzun hem de kısa sevenler birlikte sevinecek gibi gözüküyor. Çünkü uzun, bol pantolonlar kadar mini şortlar da ön plana çıkıyor. Benetton markası, koleksiyonunu hazırlarken Güney Fransa sahillerinden etkilenmiş. Beyaz ve mavi en çok kullanılan renkler. Onun dışında 2009'un eğlenceli bir yıl olacağını düşünen marka, kabarık mini eteklere de yer vermiş.

Koleksiyonda 50'lerin, beyaza yakın tonlardaki mini elbiseleri dikkat çekiyor.

Çiçek desenli şifon etekleri ise kısa ceketler tamamlıyor. Örgü elbiseler ve sırtı açık örgülü bluzlar da bu yaz ön plana çıkan spor ama seksi başka bir detay.
Benetton'un bir diğer markası olan Sisley de örgülü üstlere ağırlık vermiş.
STRAPLES VE ÇİÇEK DESENLER
Yazın en çok kullanılan kesimlerinden straples, bu yaz farklı formlarda karşımıza çıkacak. Koleksiyonunda'da straples kesimlere de ağırlık veren Benetton, mavi, pembe çiçek desenli straples bluzlar ön plana çıkıyor. Küresel ısınma, modada da bir süredir hâkimiyetini hissettiriyordu. Çevreci hareketleri ile dikkat çeken Benetton da birçok diğer marka gibi 'doğa' temasından etkilenmiş. Kısacası doğanın temel renkleri yeşil ve kahve tonları ile çiçek desenleri bu yaz da sık sık karşımıza çıkacak.

PARLAK KABANLAR ÇOK MODA
Bu yaz kısa şortlarla kombinlenen yağmurluklar da ön planda. "Yazın da kaban mı olurmuş!" demeyin. Çünkü 2009 yazında olacak. Özellikle parlak yağmurluklar, anoraklar ve kabanlar sık sık karşımıza çıkacak. Mini şort üzerine giyilen gömleği, hırka yerine parlak yağmurluklarla tamamlayabilirsiniz. Tabii yağmurluk dışında da seçenekleriniz var.

Kısa deri ceketler, süet trençkotlar da serin yaz akşamlarında kurtarıcı rolünü üstlenecek.
Gömlek yerine süveter
Gömlek modası yine devam ediyor. Ancak dileyenler gömlek yerine, ince süveterler giyebilir. Üç düğmeli blazer ceketler ise 2009 erkek yaz modasının olmazsa olmazı. Jean üzerine blazer ceketler davetlerde bile sık sık karşımıza çıkacak gibi görünüyor. Çöl tonları ve askeri renklerin dikkat çektiği yaz sezonunda, rahatına düşkün erkekler için bol dökümlü kıyafetler de unutulmamış.

Erkeklerde kahve tonları
Beyaz, mavi ve turuncu, bu yaz erkek koleksiyonlarında da ön planda. Ama sade ve şık bir sezonun yaşanacağı 2009 sezonunda erkek koleksiyonlarının en dikkat çeken rengi kahve. Kahve, haki ve yeşil tonlarda süveterler, tişörtler, pantolonlar ve şortlar bu yaza damgasını vuracak. Ama erkek koleksiyonları bununla da sınırlı kalmayacak. Açık mavi, turkuvaz pantolonlar ve bermuda şortlar, sarı, kırmızı tişörtler kadınlar kadar bu yaz erkekler tarafından da tercih edilecek. Birçok firma gibi Benetton'un 2009 ilkbahar-yaz erkek koleksiyonunda yaratıcı kombinler, renkler ve kültürel yansımalardan esinlenerek hazırlanan ürünler ön planda. Tıpkı kadınlarda olduğu gibi, erkeklerde de diz boyu yağmurluklar ve kısa ceketler sık sık karşımıza çıkıyor. Ekose yağmurluklar da bu yaz çok moda.

Kollar şişiyor
Kışın başlayan sofistike, balon kollu gömlekler, yazın da karşımıza çıkıyor. Bu kış balon kollu bir gömlek aldıysanız, size tavsiyemiz onu yazın da kullanmanız olacaktır. Balon kollu gömlekleri, süveterlerle kombinleyebilirsiniz. Böylece spor bir hale gelecektir.

Zıtlık modası
Benetton grubunun bir diğer markası Sisley ise 2009 Yaz koleksiyonunda tangodan esinlenmiş. Klasiklerin dışında; toz pembe, kakao ve koyu mavi renkler ön plana çıkıyor. Bu yazın gözdelerinden vücudu saran kıyafetler, incecik ipeksi kumaşlar ve streçler, kotonlar markanın dikkat çeken ürünleri. Zıtlıklar ve karmaşa da bu yaz sık sık karşımıza çıkacak olan bir başka tema. Mini ve maksi boyların dışında, dar ve geniş kesimler, parlak ve mat kumaşlar aynı ürünlerde bir arada kullanılıyor. Toprak tonları, sade renkler ve geometrik şekiller, parlak turuncu ve mor renklerle eşleştirilerek kıyafetlere özel bir çekicilik katıyor.

Dökümlü ve rahat kesimlerin yer aldığı sezonda sade şıklık ön plana çıkıyor. Beyaz, gümüş, zümrüt yeşili ve metalik renklerin hakim olduğu koleksiyonda; kadınlar için uçuşan elbiseler, şifon üstler, pantolonlar ve süveterler; erkekler için ise ince çizgili gömlekler ve süveterlerle giyilen pamuklu ve keten takım elbiseler öneriliyor.

10 yorum:

Şükrü Yılmaz dedi ki...

http://www.sukruyilmaz.net/images/cuma4.jpg
Hayirli Gunler Cumaniz Mubarek oLSUN sevgiyle,Ailenizle ve sevdiklerinizle birlikte saygiyle ve saglikla mutlu esen kalin Allaha Emanet olun Saygilarimla

RUHUMDA KALSIN

Artık anladım ki!
Hiç bir şeyin önemi yokmuş
Duygular,düşünceler,kelimeler,akıl oyunları
Artık anladım ki,insanların merhameti yokmuş
Savunulan değerler,hak, hukuk
Bütün bunların hiç bir değeri yokmuş
Benim için değerli tek şey var, sonsuza dek sürecek
İçimde saklamak istiyorum, bende kalsın
Yaşamın anlamını anlatan sayın filozoflar
Yaşamın anlamı herkesin ruhunda saklıdır
Anlamı ruhumda,bırakın orada kalsın

Alıntı:Taylan Bildirici
http://www.siirkolik.com/siirler/25265-ruhumda-kalsin.asp

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Hayirli Gunler Hatay Antakya'dan Sevgiler Güzel bir Pazar tatili'ni Ailenizle ve Sevdiklerinizle birlikte huzur,neşe ve sağlık içinde gecirmenizi dilerim.Sevgiyle,Saygiyle vede Saglikla Kalin,ALLAHA Emanet olunuz.Saygilarimla

DOĞUM GÜNÜM BUGÜN BENİM

Doğum günüm bu gün benim
en mutlu günüm sözde sevdiklerimin beni aradığı
dostlarımın yanımda olduğu
hediyelerin mutlulukların havada uçuştuğu
Dünya'ya adım atışımın ilk günü

Ana rahminden küçük ama sımsacık yuvamdan
yalanların dolanların içine
hüzünlerin gözyaşlarının ortasına düşüşüm
Evet
Bugün benim doğum günüm

Anlamadığım belki de anlamak istemediğim
bir yerlerde bir yalnızlığın
bir yerlerde bir yanlışlığın oluşu
en büyük hediyem sensin dediğimin acı yokluğu.

Durup durup düşünüyorum
Doğum günü dedikleri hüzünlerin mi yoksa sevinçlerin mi
Doğum günü gözyaşlarımı yoksa gülüşlerin günü mü
Ben yanıtını bulamıyorum
Tarifsiz duygular içinde eminim ki ölüm günüm bu günden çok daha huzurlu

Doğum günüm en büyük yanlış olmuş kayıtlara
Geri dönüş yok tersine dönmeyecekse Dünya
Bir düzeltme yolu var
Vurun ölü damgasını yazın bu günü kara sayfalara.

Alıntı:Ufuk Komuscu
http://www.sevdimseni.net/git100349/ufuk-komuscu-dogum-gunum-bu-gun-benim.html

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay

http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

gelibolu17 dedi ki...

Allahım,

bu mesajı okuyan kadın,güzel,kuvvetli ve şık ve onu seviyorum.
Ona yardım et hayatını en güzel şekilde yaşasın.
Lütfen,her istediği şeylerde yardımcı ol ona.
Karanlık yerlerde ona parlamaya yardımcı ol ve sevemiyeceği zamanlar sevebilsin.
Her zaman onu koru,sana ihtiyacı olduğu zaman ona yardım et ve ona bildirki onla yürüdüğün zaman kendisi güvendedir.
Bütün sevdiğin kadınlara yolla.Ben şu an yaptım.
Seni seviyorum!

Şimdi kendi saatine bak!!!!!!
9 Dakka sora seni mutlu eden bir olay olucak.9 sevdiğin kardeşlerine yolla.Banada!!sevgiler can dostum,,,

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Hayırlı Günler Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun ve Sağlıklı Neşe İçinde Sevdiklerinizle Birlikte Güzel Bir Hafta Sonu Tatili Dilerim.Saygılarımla

AYŞE'M

Ömrümün Narı Gözümün Nuru Başımın Tacı
Sen Bana Allahın bir lütfusun
Canım Benim Biricik Sevgili Ayşe'm

On dört Şubat Sevgililer Günün Kutlu Olsun
Günlerimiz Yıllarımız Neşe İle Dolsun
Yüreği Sevgi Şefkat Dolu Sevgili Ayşe'm

On dört Şubat Sevgililer Günün Kutlu Olsun
Allah Seni Bana Bağışlasın
Bir tanem Benim Sevgili Ayşe'm

Çeyrek Asrı geçtik 28 yıl Oldu
Yirmi Sekiz yıl Öncesi Gibi Severiz Birbirimizi
Canım Benim Biricik Sevgili Ayşe'm

Gün geliyor Kuşlar Yuvadan Uçacaklar
Asuman Merve ve Osman Sefa gidecekler
Kalacağız Baş başa Canım Sevgili Ayşe'm

Bilirim Ben sensiz Sen Bensiz Yapamayız
Elbet Bir gün Bu Fani Dünyadan Gideceğiz
Gideceksek Beraber Gidelim Sevgili Ayşe'm

ALLAH Bu Dünyada da Ahıret te de Ayırmasın Bizi...

Yazan:Şükrü Yılmaz 13/02/2009
Eşim Can Yoldaşım Ayşe'me ithaf ediyorum
Antakya-Hatay

CANIM SEVGİLİM AYŞE'M

Yirmi beş yıl oldu bana geleli
Yüce rabbim sayesinde iki can verdin
Biri Asuman Merve Diğeri Osman Sefa
Canıma can kattın can oldun yoldaş oldun
Seni ilk geldiğin gün gibi seviyorum

Kimse çekmez kahrımı senden başka
Canım Sevgilim cici güzel Ayşe'm
Sevgililer günün kutlu olsun

Gece demedin gündüz demedin
Yaz demedin kış demedin
Pencere önünde durdun bekledin

Nerede kaldın ne yaptın diye sormadın
çok çektirdim sana bilirim seversin
sesin çıkmaz beklersin
Seni ilk geldiğin gün gibi seviyorum

Bilirim Çekmez kahrımı kimse senden başka
canım sevgilim cici güzel Ayşe'm
Sevgililer günün kutlu olsun

Bağırsam da kızsam da yüzünde açar gülücükler
Yüce rabbim canımdan alsın canına can katsın
Nasıl öderim hakkını bilemem
canım sevgilim cici güzel Ayşe'm

Olur ya Bir gün aniden
Gidersem bu fani dünyadan
Hakkını helal et canım sevgilim cici güzel Ayşe'm
Sevgililer günün kutlu olsun

Sana doymadım doyamadım
Can yoldaşım canım Ayşe'm
Hakkını helal et canım sevgilim cici güzel Ayşe'm
Sevgililer günün kutlu olsun

Yazan:Şükrü Yılmaz 10/02/2006
Eşim Can Yoldaşım Ayşe'me ithaf ediyorum
Antakya-Hatay

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://www.sukruyilmaz.net
http://www.sukruyilmaz.net/blog

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Dostluk dallarda goncadır, Dostluk sırattan incedir, Dostluk herşeyden öncedir, Sönmesin muhabbetin közü, Merhabadır dostun sözü merhaba. http://sukruyilmaz.net/images/cuma6.jpg
Hayırlı Günler Cumanız Mübarek Olsun Ailenizle ve Sevdiklerinizle birlikte Gününüzün Sağlıklı neşeli ve bol bereketli geçmesini dilerim.Sagılarımla.

KIRMIZI GÜL

Geçen yıl sonbaharda,
Kırmızı bir gül,
Bırakmıştım kapına,
Onu alıp kokladın mı,
Kurutup koynunda sakladın mı,
Baktıkça beni hatırladın mı?
Kırmızı gül aşkı anlatırmış,
Aşkımı anlatabildim mi?
Bu sonbaharda da,
Kırmızı güllerle geldim kapına,
Binlerce kırmızı gülle,
Evini gül bahçesine,
Yüreğimi aşk cennetine
Çevirecektim...
Kapın kapalıydı,
Sen yoktun,
Gitmiştin,
Kırmızı güller kaldı elimde,
Bir acı var yüreğimde,
Kırmızı güller kurudu,
Sahipsiz öksüz kaldı,
Bense bi çare,
Kapında nöbetteyim hala...

Alıntı:Umut Gül
http://www.yazgulu.com/siirler/kirmizigul.php

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net
http://sukruyilmaz.net/blog

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Günaydın Yere düşen yağmur damlaları Kalbine inecek güneşi engellemesin Güneş bulutların arasından Hep sana doğru baksın Güneş güzellikler getirsin. http://sukruyilmaz.net/images/cuma2.jpg

Hayırlı Günler Cumanız Mubarek Olsun Ailenizle ve Sevdiklerinizle birlikte Huzurlu,Neşeli ve Bol Bereketli Güzel bir Cuma Günü geçirmenizi dilerim.Sevgiyle,Saygıyla vede Sağlıkla Mutlu Esen Kalın Allaha Emanet Olun,Saygılarımla.

ZALİM

Senin gözlerinde
Büyüttüm sevgimi
Gece gibi simsiyah gözlerinde
Aklımı alıp götüren yarim
Deli divane aşık ettin
Dert oldun başıma
Sabır taşına çevirdin beni zalim
Anlamadım neydim ne oldum
Gözlerinle vurdun beni zalim

Alıntı:Gülay Görgülü
http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=15328

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Günaydın Hayırlı Günler Yeni ve Güzel bir Bahar Haftasına başlarken günlerinizin ve gecelerinizin neşeli sağlıklı ve güzel geçmesini temenni ederim. http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin2.jpg

Pamuk ekim zamanının gelmesi dolayısıyle Arazileri toprağı hazırlamakla meşguldum ALLAH Kısmet ederse salı veya çarşamba günü yağmur olmazsa ekim yapacağız.Tabii bu arada biraz içim sıkıldı her nedense sebebini bilemiyorum internete dahi canım girmek istemedi.

Bu nedenle 45 gündür sizlerden uzak kaldım ve biliyorum ki beni merak ettiniz çünkü yazılarınızdan görüyordum ama bir türlü sabah erkenden git akşam yorgun dön bu nedenle yazamadım sizlere özür dilerim.

Şahsıma ve sayfalarıma gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederim.Sevgiyle,saygıyla vede sağlıkla mutlu esen kalın ALLAH'a emanet olunuz.

Saygılarımla

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net

AŞKIN KARANLIK METALİ

Karanlıkta duruyorum aşk vurmasın yüzüme
dokunmasın kimse bana
kimse ulaşamasin artık tenimin incinen yerlerine...
uyanmasın bir daha etimdeki yaralı hayvan
zamanın siyah deltasında çürümek istiyorum
biliyorum artık kimse yok kimsesizliğime...

biliyorum aşka kimse yok
aşkın karanlık metali soğuyor yüreğimin derinliklerinde...
aşklarım, arkadaşlarım, dostlarım
dağılıp gitti herkes
içimi sızlatacak kimse kalmadı içimde...

Alıntı : Murathan Mungan
http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=4720

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Gunaydin Hayirli Gunler Yeni ve Guzel bir Gunesli Gun'e Baslarken Gunlerinizin ve Gecelerinizin Neseli Saglikli ve Guzel Gecmesini Temenni Ederim. http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin4.jpg

Yaşam Gulmeyi Sevgi Hak Etmeyi Vefa Unutmamayi Dostluk Sadik Kalmayi Bilenler Icindir

Sevgiyle,Saygiyla vede Saglikla MUtlu Esen Kalin Allaha Emanet Olunuz.

Saygilarimla.

Sukru Yilmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net

ESKİ TAS ESKİ HAMAM

Bir gun karsilasirsak, sorma sakin bana beni
Ben yine ayni ben'im, her sey bildigin gibi
Gecmis olsa da yillar, gectigim hep ayni yollar
Degisen tek sey su ki, sarmiyor artik beni, sevdi sandigim kollar.

Acik kaldi kapilar, kapanmadi yaralar
Sevgi cicekleri soldu, simdi bombos seralar
Yesil topraga hasret, mavi deniz yelkensiz, mavi gok bulutsuz
Benim benle savaşım, o da şimdi umutsuz.

Isyankar gonlumde bastirilmis duygular
Hep boluk porcuk simdi, yarim kaldi uykular
Yasamdan bekledigim hicbir sey degil tamam,
Eski tas, eski hamam, bi turlu yikanamam.

Kaynak: Hayale Daldigim Demler/Yaprak Yayinlari, Subat 1997
Alinti:Tuba Suphiye Balkanli
http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=20814

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Hayirli Gunler Bu talihsiz gunde gunuzun saglikli gecmesini dilerim.Turk Milletinin ve Turk Silahli Kuvvetlerinin ve Sehit Ailelerinin Basi Sağolsun Allah Yakinlarina ve TURK Milletine Sabirlar Versin.
Teroru ve Terore destek verenleri, Serefsizleri Nefretle Kiniyor vede Lanetliyorum

Şükrü Yılmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net

SARISAÇLIM MAVİ GÖZLÜM

Sana Hasret Sana Vurgun Gönlümüz
Neredesin Mavi Gözlüm
Nerde Nerde Nerdesin Dost
Bu Gemi Bu Karadeniz
Sarı Saçlım Mavi Gözlüm
Nerde Nerde Nerdesin Dost

Ararım İzini Dolmabahçeden
Bir Daha Dönmezmi Bu Yola Giden
İçimde Sen ,Gözümde Sensarı Saçlım Mavi Gözlüm
Nerde Nerde Nerdesin Dost

Kurban Olam Yürüdüğün Yollara
Kara Peçe Yakışmıyor Kullara
Uyan Bak Bizim Hallara
Sarı Saçlım Mavi Gözlüm
Nerde Nerde Nerdesin Dost

Bulutlar Terinden, Dağlar Kokundan
Sarhoştur Sevdiğim Mahsuni Bundan
Bir Daha Gel, Gel Samsundan
Sarı Saçlım Mavi Gözlüm
Nerde Nerde Nerdesin Dost

Alıntı:Kaynak: Asik Mahzuni Serif Yöre: Afsin
http://www.sarki-sozleri.com/sozler/asik-mahzuni-serif/sari-saclim-mavi-gozlum.html


ZAP ŞİİRİ(mehmetçik)

Karanlık gecede kara sudan zap suyuna giden yol,
Dolunay azaplığında vatanımın,
Ay örgüsü saçlarına vurgun düşmüşüm,
Alın yazımıza vatan ve bayrak, şehitlik yazılmış

En güzel türküyü kurşun söyler özüme,
Ola ki Tendürek ağıdı Cudi, Havar türkülerinde,
Muhabbeti bulurum bir zaman,
Şahadetse aslanların savaşında,

Ölümsüzlük, şehitlik, bayrak hilalinde,
Can veren, kan veren yiğitler,
Yar gönlümüze düşende, çıktık dağların başına
Karanlık gecede el uzattık hilale,
Vurgun yedik seher rüzgarında,
Gurbet türküleriyle selam ettik yar diyarına,
Savaş türkülerinde kendimizi bulduk,
Vatan türküsüyle huy eyledik her zaman

Kürşat baskınlarında şahadetime destur verilirken,
Tekbir-i ilahi ki bayrağımdaki iman,
Yıldız yüceliğinde vatan olası gönül,
Neylerim, neylerim sensiz acep?

Seninle gezerim Şavşat’ı, Kars’ı,
Seninle inerim Bingöl’den Van’a,
Muş’tan el ederim Adıyaman’a,
Ben deli sevdalar yaşar uykusu geçerken,
Keleş sesinde yas tutarım,
Ölen şehitlerin ardından,

Mimarisi olduğum Anadolu’yu gezerken,
Nasibim bir kurşun olup da, düşersem toprağa,
Eğer, eğer toprak bana asmışsa bağrını,
Damla damla düşüyorsa toprağa kan,
Bayraklara sarılıyorsa tabutlar,
Analar, analar ağlıyorsa yitik erlerinin ardı sıra,
Gelinler, gelinler yas tutuyorsa yiğit erlerinin ardından
Ki Türk devleti öksüz kalacaksa eğer,

Koyuver şahin misali saldırsın İbrahim’in delilerini,
Mehmetçesine, çakal sürüsüne,

Ay gökte kaldıkça,
Ulu kocaların, ak sakalların duası
Üstüne olsun.(Amin)

Alıntı: Internet

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Hayirli Gunler Ailenizle ve Sevdiklerinizle birlikte Yeni Bir Gunu Bereketli, Neseli Saglikli ve Guzel Gecirmenizi Temenni Ederim.

Kilometrelerce uzakliklara gizlenmis olsada dostlugumuz ayni gokyuzunu paylastıgimiz sürece dostuz!

Sevgiyle,Saygiyla vede Saglikla MUtlu Esen Kalin Allaha Emanet Olunuz.

Saygilarimla.

Sukru Yilmaz
Antakya-Hatay
http://sukruyilmaz.net

REDDEDILMISLIGIN RESMI

Reddedilmisligin resmini gOrecegim yakinda,
Icimden yirtmak gelse de,
Saklayacagim,
Saklayacagim ve bakıp bakıp ağlayacagim hatirladigimda,
Gecmis gunlere yanacagim,
Kahrolsa da sol ust kosem,
Yüuzum yine gulecek disarida,
Yalnizken,
Yuzlestigimde reddedilmisligin resmiyle,
Aglayacagim,
Cogu Seye nokta koyacagim,
Kelimelerimi kisa kesip,
Cumlelerimi tamamlamayacagim,
Konusmasam da artik onunla,
Sol ust kosemde eksik kalacak yine bir seyler,
Ozledigimde onu,
Reddedilmisligin resmine bakacagim,
Bakip bakip aglayacagim…

Alinti:Metin Omuzlar
http://www.siirdefteri.com/?sayfa=siir&siir_id=32033